Strona główna

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Należy się meblować

 


Należy się meblować samemu i to najlepiej w stylu Ludwika XVI ;). W zeszłym roku ja i mój mąż mieliśmy obsesję na punkcie mebli w stylu Ludwika XVI. Jeździliśmy na targi staroci i szukaliśmy baardzo bardzo starych mebli i innych przedmiotów nadających się do renowacji. Głównie zależało nam na motywach roślinnych oraz esowato wygiętych nóżkach. Niestety w odpowiedniej cenie nic nie znaleźliśmy więc postanowiliśmy zrobić coś sami na kształt poszukiwanych rzeczy. Chociaż obecnie bardziej przemawia do nas styl skandynawski połączony z PRLem plus drewno, zieleń, zieleń i drewno to projekty z poprzedniej fascynacji pozostały i mają się świetnie. Myślę, że mogę powiedzieć, że mój mąż robi prawie wszystko z drewna :). Wykonał ławeczkę do przedpokoju z litego drewna, dodał gąbkę na siedzisko, które obił dość grubym materiałem, a samo drewno pomalował na biało. 



Ławka jest wykonana perfekcyjnie i jest prawdziwą ozdobą naszego mieszkania. Ja nie miałam odwagi wykonania własnego mebla więc uszyłam ulubione poduszki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz